וואטסאפ תקלה / Russan: 2 By 2 Grid Png - כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: משתמשי וואטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

משתמשי ווטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה: יוש×'ים ×'ס×'ר מול מסך שחור: תקל×
יוש×'ים ×'ס×'ר מול מסך שחור: תקל×" from img.haarets.co.il
משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשי וואטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשי ווטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה: לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות .

משתמשי ווטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה:

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשי וואטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה. משתמשי ווטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה: לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. MOR_1764 â€
MOR_1764 â€" SmartStep â€" סמארט סטפ from i2.wp.com
גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשי וואטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות .

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. משתמשי ווטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה: קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.

עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשי וואטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקל×
תקל×" רח×'×" ×'פייס×'וק, וואטסאפ from img.haarets.co.il
לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

משתמשי וואטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . משתמשי ווטסאפ מדווחים על תקלה באפליקציה: קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

וואטסאפ תקלה / Russan: 2 By 2 Grid Png - כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.